Subject: Nõudepeatus
From: Avo Bergström | Haljala vald <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 10:15:39 +0300

Tere!

Meie poole on pöördutud küsimusega, et kas oleks võimalik lisada
nõudepeatus, mida kasutaksid 1-4 inimest. Paigaldada ainult märk ja ühele
poole teed.

Riigitee 17174 Rõmeda-Põdruse tee T2. Saadan ka kaardi kahe soovitud
asukohaga välja pakkumisega
https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/r33ALkDL

Lugupidamisega

 <https://www.haljala.ee/uldinfo>

Haljala vald

   Avo Bergström | majanduskeskuse juht

   Haljala valla majanduskeskus

   Tallinna mnt 13, Haljala alevik 45301

   tel +372 5621 7200

   e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

    <http://www.haljala.ee/> www.haljala.ee

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.